خبرگزاری کار ایران

واکنش نماینده دامغان نسبت به اظهارات امام جماعت کوه زر:

مشکلات را از عهد هخامنشیان تا ظهور امام زمان بیان کردند/ تا زمانی که برای خودتان اشتغال ایجاد نکنید، مشکلاتتان حل نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۶۱۷

نماینده دامغان گفت: منطقه کوه زر در بحث ایجاد اشتغال به شدت ضعیف است یک زمانی دارهای قالی داشتید اما الان یک دار قالی هم ندارید؛ معادن اطراف شما از مازندران کارگر می‌آورند و کوه زری‌ها سر کار نمی‌روند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده نماینده دامغان پس از انتقاداتی که امام جماعت کوه زر به نمایندگی از اهالی، اعضای شورا و دهیاران منطقه در حضور استاندار مطرح کرد اینگونه گفت: متاسفانه هر بار که به این منطقه سفر کردیم خستگی را بر تن ما باقی گذاشتند.

علیزاده بیان کرد: ابتدای دوران نمایندگی بحث آب مطرح شد و می گفتند داریم از تشنگی می‌میریم ۲۰ یا ۳۰ جلسه با متولیان مربوطه برگزار شد؛ در زمان دو نماینده قبلی مشکل آب مطرح بوده اما الان ۱۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده و بقیه لوله‌ها خریداری شده است.

وی افزود: مشکل آب که حل شد دوباره گفتید بچه‌های ما از بی سوادی رنج می‌برند اما الان این چیزی (اینترنت) که می‌خواهد در کوه زر افتتاح شود در تهران نیست؛ در یک محله تهران ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و همین اینترنت را دارند اما شما ۲ هزار نفر هستید و این اینترنت پر سرعت را دارید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به آیه «لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید» تصریح کرد: اینگونه نیست که شما فکر کنید فقط کوه زر نیاز دارد همه جا به این امکانات نیاز دارند و به هر جایی بدهند از آن استفاده می کنند.

نماینده دامغان اضافه کرد: شکر گذار بودید خدا نعمتش را زیاد خواهد کرد و اگر ناسپاس بودید همین هم قطع خواهد شد. خیلی از مناطق هستند که نیاز دارند از جمله امروان و عبدالله آباد و ... که روستاهای دارای بخشدار هستند اما این امکانات را آنجا راه اندازی نکردند و به این منطقه آوردند.

وی گفت: سروران عزیز مهمان که دعوت می کنید حال مهمان را نگیرید؛ امروز دعوت کردند تا طرح اینترنت پر سرعت افتتاح شود اما امام جماعت منطقه مشکلات را از عهد هخامنشیان تا ظهور امام زمان بیان کردند.

علیزاده تصریح کرد: بیان مشکلات راه حل دارد جلساتی داریم با امام جمعه، فرماندار و مدیران ادارات که جای طرح و بیان این مشکلات در آنجا است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان جایگاهی که شهرستان دامغان در اینترنت پرسرعت دارد جزو اولین های کشور است یعنی ما شهرستانی مثل دامغان یا نداریم یا بسیار کم داریم که اینترنت پر سرعتش در کل شهرستان فراگیر است.

وی گفت: شما در مجلس نیستید ببینید که حداقل ۳۰ درصد تذکرات مان به وزرا و مسئولان این است که روستاهای ما اینترنت ندارد، آب ندارد، مشکلات بهداشت دارد؛ شما درخواست دارید که جاده ما چرا شانه ندارد اما جایی هست که جاده آسفالت ندارد فرماندار باید کل شهرستانش را ببیند.

علیزاده یادآور شد: نکته‌ای که می خواهم بگویم این است که اینترنت آمد به بقیه مناطق هم خواهد آمد، آب آمد تکمیل هم خواهد شد اما تا زمانی که برای خودتان اشتغال ایجاد نکنید مشکلاتان حل نخواهد شد.

نماینده دامغان بیان کرد: منطقه کوه زر در بحث ایجاد اشتغال به شدت ضعیف است یک زمانی دارهای قالی داشتید اما الان یک دار قالی هم ندارید؛ معادن اطراف شما از مازندران کارگر می‌آورند و کوه زری‌ها سر کار نمی‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز