خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مرکزی:

موانع اجرای قرارداد 72 میلیون یورویی آذرآب برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۲۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مرکزی گفت: موانع اجرای قرارداد 72 میلیون یورویی شرکت صنایع آذرآب اراک با شرکت‌های پیمانکار سازمان انرژی اتمی، از طریق پیگیری استانداری و دستگاه‌های متولی این استان برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن میرزاخانی افزود: در خصوص انعقاد قرارداد شرکت صنایع آذرآب با سازمان انرژی اتمی، مدیران شرکت پس از دریافت برنامه زمان‌بندی اجرای قراردادها آماده فعالیت و همکاری با شرکت روسی هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محدودیتی برای اجرای قراردادهای واحد تولیدی آذرآب وجود ندارد. مشکلاتی که مانع اجرای قرارداد بود رفع شده و این واحد تولیدی می‌تواند با ظرفیت بیشتری پس از اجرای قراردادها به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مرکزی اظهار داشت: 14 قرارداد در بازه‌های زمانی متفاوت با پیمانکارهای سازمان انرژی اتمی منعقد شده است. در این راستا اولویت اجرای قراردادها را طرف روسی تعیین می‌کند تا تعهدات، انجام شده تلقی شود.

میرزاخانی با بیان اینکه وضعیت کنونی شرکت صنایع آذراب روال عادی دارد و کارگران نیز مشغول به کار هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: در صورت موافقت سهامدار، موضوع افزایش سرمایه و تغییر سهامدار در راستای بهبود وضعیت شرکت در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز