خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از برخی طرح های تصفیه خانه فاضلاب زنجان در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۴۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، گفت: در شرایط فعلیبحران آب یکی از جدی ترین تهدیدات محیط زیستی کشور است.

به گزارش ایلنا از زنجان،️ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست به منظور تبریک هفته محیط زیست با مدیر کل حفاظت و محیط زیست استان زنجان دیدار کرد.

علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به همراه تعدادی از همکاران خود با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان، با محمد رضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ضمن تبریک هفته محیط زیست، گفت: طرح های ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان با جدیت در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و تعدادی از آنها به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 محمد رضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هم ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در اداره کل به مناسبت هفته محیط زیست، گفت: در شرایط فعلی که بحران آب یکی از جدی ترین تهدیدات محیط زیستی کشور می باشد، امید داریم با تکمیل و بهره برداری پروژه های تصفیه فاضلاب شهرها و صنایع بزرگ استان و بازچرخانی آب، گام موثری در راستای مدیریت آب برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز