خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقات بین المللی تنیس ITF در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۸۰

رئیس هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: ارومیه از فردا میزبان مسابقات بین المللی تنیس ITF (آی تی اف ) سطح ۵ جهانی دختران و پسران زیر ۱۸ سال است

به گزارش ایلنا، محمد طاهر صمدیان رئیس هیات تنیس آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مسابقات جهانی تنیس ITF از فردا در ارومیه آغاز می شود گفت: در این مسابقات ۱۰۰  تنیسور از ۱۲ کشور ازجمله ایران، استرالیا، آمریکا، آلمان، هلند، چک، چین، تایوان، هندوستان و ترکیه شرکت کرده‌اند.

صمدیان افزود: از این تعداد شرکت کنننده ۳۶ تنیسور دختر و ۶۱ تنیسور پسر هستند.

وی ادامه داد: تعداد تنیسورهایی که از کشورهای خارجی در این مسابقات حضور دارند  ۲۵ نفر است که ۱۰ نفر تنیسور دختر و ۱۵ نفر تنیسور پسر را شامل می‌شود.

رئیس هیات تنیس آذربایجان غربی تصریح کرد: این مسابقات از فردا ۲۹ خرداد تا ۴ تیر ماه  بمدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در مسابقات سال گذشته تعداد ۱۶ داور از دیگر شهرهای کشور در این مسابقات حضور داشتند گفت: با برگزاری کلاس‌های داوری در استان امسال فقط شاهد حضور  ۳ داور از سایر شهرهای کشور در این مسابقات هستیم و قضاوت مسابقات بر عهده داورهای استانی خواهد بود.

صمدیان با اشاره به کسب مقام سوم جهانی تنیس توسط رومینا زینالی در سال گذشته گفت:خوشبختانه امسال شاهد حضور ۴ نفر از تنیسورهای استانی در این رشته هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز