خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار البرز؛

برترین‌های فوتبال و فوتسال البرز تقدیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۷۲۵

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار البرز با تاکید بر توسعه امکانات و تجهیزات سالن‌های ورزشی مختص بانوان در استان اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات ورزشی برای بانوان در استان اما این قشر از جامعه با حضور در مسابقات مختلف تاکنون توانسته‌اند مدال‌ها و امتیازات بسیار خوبی را برای استان کسب کرده و البرز را در صدر جداول ورزشی قرار دهند.

به گزارش ایلنا از البرز، کاوه حدادپور در مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران و داوران فوتبال استان البرز که با حضور مسئولان استانی در سالن شهیدان نژاد فلاح شامگاه روز شنبه برگزار شد، اظهار داشت: ورزش البرز نیاز به مجالس از این دست که در جهت تقدیر از قهرمانان و نفرات برگزیده رقابت‌ها برگزار می‌شود، دارد.

وی افزود:  برگزاری برنامه‌های تجلیل از یک سو باعث تهییج و تشویق جوانان می‌شود و از سوی دیگر روح همگرایی و تعصب به شهر و استان را در بین شهروندان تقویت می‌کند.

معاون استاندار با بیان اینکه خاطره ورزشکاران از این مراسم تجلیل با لذت پیروز شدن در مسابقات قهرمانی برابری می‌کند، افزود: این انگیزه باعث تلاش بیشتر آنها در مسابقات سال‌های بعد می‌شود.

حدادپور گفت: این مجلس یک‌ ویژگی بسیار بارز دیگر هم دارد که تجلیل از داوران و ورزشکاران بانوی استان البرز سهم بسیاری از این مراسم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با توجه به کمبود امکانات ورزشی برای بانوان در استان اما این قشر از جامعه با حضور در مسابقات مختلف تاکنون توانسته‌اند مدال‌ها و امتیازات بسیار خوبی را برای استان کسب کرده و البرز را در صدر جداول ورزشی قرار دهند.

در این مراسم از تمامی برترین‌های فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌ها، قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز