خبرگزاری کار ایران

افتتاح دومین دوره مسابقات مهارت های شغلی شرکت های توزیع برق غرب و شمالغرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۲۹۲

دومین دوره مسابقات مهارت های شغلی شرکت های توزیع برق غرب و شمالغرب کشور در استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه مسابقات مهارت‌های شغلی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، اظهار کرد: تامین بدون وقفه برق ممکن نمی‌شود مگر با تلاش حاضرین در نشست یعنی سیمبانان صنعت برق، برطرف کردن عیب‌ها در صعب العبور‌ترین مناطق با خطرات جانی از سوی این افراد صورت می‌گیرد که ما مردم مدیون زحماتشان هستیم.

در در ادامه این نشست که به میزبانی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از سیمبانان کشور برگزار شد، افزود: حدودا ۳۸ میلیون مشترک و در استان کرمانشاه ۸۱۵ هزار مشترک از سوی این افراد خدمات دریافت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن قدردانی از حاضرین در جلسه، ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل نظر تبادل تجربه و نهادینه کردن فرایندها، اصلاح فرایندها، کشف استعداد‌های کارکنان که در قالب مسابقات مهارت شغلی کشف و هویدا شود، است.

مرادی با بیان اینکه امروز در این برنامه به نوعی فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق در قالب مسابقات مهارت شغلی به نمایش در می‌آید، خاطر نشان ساخت:مسابقات مهارت‌های شغلی متشکل از ۸ استان غرب و شمال غربی کشور از جمله استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل، شهرستان تبریز، استان ایلام و کرمانشاه است و داوران از شرکت‌های توزیع برق قم، مرکزی، لرستان، همدان و اصفهان، خراسان و سمنان حضور دارند و به عبارتی امروز میزبان ۱۶ شرکت توزیع برق از ۳۹ شرکت سراسر کشور یعنی حدود ۴۰ درصد از آن‌ها هستیم.

وی گفت: مسابقات مهارت شغلی در سه روز برگزار می‌شود، امروز به عنوان افتتاحیه و روز‌های ۷ و ۸ مسابقه در دو رشته "مهارت کابل خودنگهدار" و "نصب انشعاب" برگزار خواهد شد که در پایان از نفرات برتر قدردانی می‌شود.

مرادی در پایان با اشاره به افزایش دما، کاهش بارندگی و افزایش مصرف، یادآور شد: برای اینکه انرژی به تمام مشترکین برسد نیازمند مدیریت تقاضا هستیم، مدیریت و گذر از پیک به صورت نهادینه و راهکار عملی از سوی کارکنان تلاشگر به مردم آموزش داده می‌شود، گذر از پیک یک کارزار است، امید است امسال نیز مانند سال گذشته عبور موفق و سربلندی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز