خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

70 واحد تولیدی راکد در اردبیل احیا می‌شود / قول مساعد یک مسئول بر ایجاد 5 هزار شغل در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۸۵

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعال شدن 70 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: در دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عمده مسائل مطرح شده در حوزه مالیات، بیمه و امور اراضی بود که مقرر شد با همراهی مدیران این دستگاه‌های اجرایی موانع و مشکلات با توجه به محدوده اختیارات استانی رفع و تلاش برای تقویت نظام حمایت مالی نیز از سوی بانک‌ها انجام شود.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ در کنار حمایت از واحدهای فعال، ‌سعی بر این است تا 70 واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال نیز به چرخه تولید مناسب بازگشته و فعالیت‌های اقتصادی قوت و قدرت بیشتری بگیرد.

 صادقی افزود: امسال مصمم هستیم تا 40 واحد تولیدی نیمه‌تمام صنعتی را در مناطق مختلف استان تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم که در این زمینه تلاش سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی ستودنی است.

 وی در مورد میزان اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی در سال 1401 نیز خاطرنشان کرد: تعهد ما اشتغال 5 هزار و 500 نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی است که تلاش خواهیم کرد با رفع موانع و مشکلات در کنار حفظ اشتغال موجود، اشتغال جدید را نیز دایر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز