خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۳۳

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا از 19 تا 23 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش  ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا گفت: نمایشگاه سوغات، کادو، هدایا و صنایع به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین اشاره کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بیش از 80 مشارکت کننده از استان‌های تهران، گیلان،  قزوین، خراسان،  اردبیل، قم، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان، کرمان و کرمانشاه محصولات و تولیدات خود را در فضایی به مساحت 3600 مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول افزود: همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در نمایشگاه فوق حضور داشته و کارآفرینان تحت پوشش این اداره کل در 20 غرفه تولیدات و کالاهای خود را عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز