خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی خبر داد؛

دستگیری متهمان به سرقت وسایل منزل در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۴۴۲

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری ۴ متهم به سرقت وسایل منزل خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت وسایل خانه در بلوار الهیه، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد با اشراف اطلاعاتی ۴ متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی این افراد را در دو عملیات ضربتی دستگیر کردند.  

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازدید از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی وسایل خانه سرقتی شامل یک عدد گاو صندوق تخریب شده خالی، یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه تلویزیون ۴۲ اینچ، یک قطعه طوطی کاسکو، مقداری بدلیجات، چند عدد ساعت مچی زنانه و مردانه، ۲ دستگاه لپ تاپ، چند دستگاه گوشی گران قیمت، چند عدد انگشتر زنانه و مردانه، یک عدد سنگ فرز و جعبه ابزارآلات و ... را کشف و یک دستگاه خودرو پژو پارس مورد استفاده در سرقت ها را نیز توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در خاتمه توصیه کرد ‌اکثر اموال داخل خانه دارای شماره سریال می باشد لذا می طلبد شهروندان با تهیه لیستی از شماره سریال های اموال خود و حتی تهیه تصاویر از اموال با ارزش خود، ‌ضمن تهیه آرشیو، ‌پلیس را در صورت وقوع سرقت یاری و همچنین با استفاده از وسایل امنیتی شامل نصب دوربین های مداربسته هوشمند، ‌دزدگیر و ... از وقوع سرقت ها پپیشگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز