خبرگزاری کار ایران

نماینده اصلاح طلب مردم قزوین در مجلس ششم:

حفظ یکپارچگی کشور مدیون جهادهای دفاع مقدس است/ از نظر حقوقی امکان گرفتن خسارت از عراق را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۱۴۰

نماینده اصلاح طلب مردم قزوین در مجلس ششم گفت: امروز با جهادهایی که در دفاع مقدس در راه خدا صورت گرفته در شرایط خوبی قرار داریم، البته منظور از خوب بودن وضع اقتصادی و مدیریتی نیست؛ بلکه به این معنا است که یکپارچگی کشور حفظ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر قوامی در نشست صمیمی اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی استان قزوین که شامگاه چهارشنبه با حضور دبیرکل این حزب برگزار شد، گفت: امیرالمؤمنین(ع) فرمودند از دنیای شما دنیا پرستان سه چیز را دوست دارم که میهمان نوازی، جهاد در راه خدا و روزه گرفتن در تابستان از جمله آن‌ها هستند.

نماینده اصلاح طلب مردم قزوین در مجلس ششم ادامه داد: افطاری دادن و اطعام سنت خوبی است که باید در خانواده‌ها حفظ شود، در رابطه با جهاد هم شاهد حضور عزیزان زیادی در هشت سال دفاع مقدس و شهادت بیش از ۳۰۰ هزار نفر  بودیم که اگر این فداکاری‌ها نبود مشخص نبود امروز در چه وضعیتی بودیم و این چیزی جز جهاد در راه خدا نیست.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس خسارات زیادی به کشور ما وارد شد و تمام دنیا و همه این‌هایی که از آن‌ها به عنوان بلاد کفر یاد می‌شود هم صدام را محکوم کرده و حق خسارت را برای ما مسلم کردند و از نظر حقوقی امکان گرفتن خسارت داریم؛ شاهد این هستیم که کویت قسط آخر خسارت خود را هم  گرفت اما ما هیچ خسارتی نگرفتیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: جوانان ما هشت سال جنگ را مدیریت کردند و به برکت آن‌ها امروز از نظر یکپارچگی در شرایط خوبی قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز