خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد؛

ضرورت نگاه اورژانسی مسئولان شهری استان به بازآفرینی شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۲۸

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگاه مسئولان به بازآفرینی شهری باید اورژانسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عابدین خرّم در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با بیان اینکه ظرفیت‌های بازآفرینی باید با نهضت ملی مسکن همسو باشد، اظهار کرد: بخشی از نگاه متولیان و مسئولان به بازآفرینی شهری باید اورژانسی بوده و محدوده‌های پرخطر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سکونت مطمئن دست یابند.

وی ادامه داد: هنر مدیریت قبل از بحران این است که با فعال‌سازی ظرفیت‌های بازآفرینی شهری، از بحران‌های پس از زلزله احتمالی بکاهد.

خرّم همچنین به معاونت عمرانی، اداره‌کل راه ‌و شهرسازی و شهردار تبریز مأموریت داد تا مطالعات دقیقی در راستای انتقال واحدهای مسکونی و درجاسازی مناطق فرسوده انجام دهند و پروژه‌های پیش‌بینی شده با به‌کارگیری ظرفیت‌های ملی و استانی عملیاتی شود.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از محدوده‌های بازآفرینی، تعداد واحدها و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده، گفت: ۸۸ هکتار از حاشیه تبریز به دلیل مخاطرات احتمالی در اولویت جابجایی قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار تبریز نیز ضمن تاکید بر فعال‌تر شدن ستاد بازآفرینی، به ضرورت پیوست اجتماعی و توجیه اقتصادی طرح‌های بازآفرینی و همچنین ارزش افزوده خانوارها اشاره کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز