خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت با تغییر ریل در دیپلماسی به سمت پیشرفت حرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۲۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر دولت با تغییر ریل در دیپلماسی و با انسجامی که در مجلس و بین نیروهای انقلابی وجود دارد، به سمت پیشرفت در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد حسینی، شامگاه گذشته در برنامه‌ای که به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی فناوری هسته‌ای در سالن اجتماعات آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: بیشتر تمرکز سازمان بین المللی انرژی اتمی به برنامه هسته‌ای ایران است چرا که قدرت‌های جهان خواستار این هستند که ایران حتی برای استفاده‌های صلح آمیز هم قوی نباشد.

معاون پارلمانی ئیس جمهور ادامه داد: آمریکایی‌ها علی‌رغم اینکه پیش از انقلاب پیشنهاد راه اندازی راکتور بوشهر را داده بودند پس از پیروزی انقلاب کارشکنی کردند؛ اما ایران بدون کمک سایر کشورها با بومی سازی فناوری هسته‌ای به دستاوردهای مختلفی رسید و حتی تلاش‌های کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه با تحریم و ارسال ویروس باعث توقف ما نشد.

وی عنوان کرد: طرف‌های غربی حتی در برجام به تعهداتشان عمل نکردند؛ در حال حاضر هم ما از علوم هسته‌ای در زمینه‌های مختلف بهره خواهیم برد؛ چرا که اگر ضعف نشان دهیم دشمن هم امتیاز بیشتری را از آن خود می‌کند.

این مقام مسئول سپس با اشاره به جایگاه شهید آوینی و هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: محتوای هنر است که از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو باید توجه داشت که هنر ضمن جذب مخاطب و آراستگی باید دارای مضمون الهی بوده و ضمن ایجاد تحول مثبت، اسنان را به سمت کمال ببرد.

حسینی گفت: پیش از انقلاب اسلامی هنر منحط غربی وجود داشت که امیال نفسانی را تحریک می‌کرد، اما امروز به آثاری مانند موقعیت مهدی رسیده‌ایم و رسیدن به چنین نقطه‌ای قابل تقدیر است و باید از تماام هنرمندان متعهد تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز