خبرگزاری کار ایران

در پی ناپایداری‌های جوی؛

هواشناسی قزوین برای پایان هفته هشدار سطح زرد صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۷۹

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: در پی ورود سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی در پایان هفته به استان هشدار سطح زرد صادر شده است.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: برای امروز و فردا آسمان استان قسمتی ابری خواهد بود و برای فردا گاهی وزش بادهای غربی را خواهیم داشت که در بخش‌های غربی و جنوبی استان نسبتا شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از روز پنجشنبه تا شنبه با عبور متناوب امواج تراز میانی جو، شاهد آسمانی نیمه ابری و ابری و گاهی وزش بادهای نسبتا شدید و شدید خواهیم بود.

وی عنوان کرد: برای روزهای پنجشنبه و شنبه بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ را پیش رو خواهیم داشت و با توجه به فصل بهار ناپایداری‌ها در پاره‌ای از مناطق از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مشاطان گفت: باتوجه به وضعیت جوی در روزهای پایانی هفته احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سبک، خیزش گرد و خاک بویژه در روز جمعه، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد و آبگرفتگی معابر پیش بینی می‌شود.

کاشناس هواشناسی استان قزوین گفت: کمینه دمای استان بامداد امروز با 2 درجه در کوهین و بیشینه دما هم ظهر دیروز با 31 درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین 5 تا 26 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز