خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری قزوین:

راسته میوه فروشان بازار بزرگ قزوین ساماندهی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۴۳

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، گفت: راسته میوه فروش‌ها در بازار بزرگ قزوین (علاف راسته) با هدف کنترل، نظم دهی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اصغر الهیاری با اعلام این خبر افزود: با خط کشی راسته میوه فروش‌ها حریم مغازه برای کسبه مشخص شده و در صورت رویت تخلف کارشناسان سازمان ساماندهی بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با متخلف برخورد خواهند کرد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین یاد آور شد: کسبه بازار بزرگ قزوین با بساط گستری در معابر، وضعیت نامناسبی داشتند و همین امر منجر به وجود آمدن مشکل در تردد خودروهای امدادی و شهروندان شده بود که اجرای طرح ساماندهی را ضروری می‌کرد.

الهیاری از تمامی کسبه‌های سطح شهر قزوین اعم از مغازها، مجتمع‌ها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها، گاراژها، و بطور کلی تمام مشاغل و کسب‌هایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌کنند یا باعث تولید عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران می‌شوند خواستار شد ضوابط و مقررات کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها را رعایت کنند تا سازمان مجبور به پلمب واحد متخلف نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز