خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد:

ارتقای زیر ساخت های بیمارستان بهشتی کاشان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۶۶

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازسازی اصولی‌مجموعه را نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان دکتر ابوالفضل شجاعی گفت:اگر تجهیزات بیمارستان به روز و نوسازی نشود تا چند سال آینده امکان ارائه خدمات به مراجعین میسر نخواهد بود.

وی افزود: در طول سال و به استناد آمار موجود بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان کاشانی،مسافرین و ساکنان مجاور شهرستان در این بیمارستان پذیرش،درمان و یا بستری می شوند که در مقایسه با امکانات موجود چند برابر ظرفیت است.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کاشان در کریدور شمال به جنوب و رخ دادن حوادث ناشی از تصادفات جاده ایی و همچنین بیمارانی که از شهرهای آران و بیدگل، نظنز و اردستان و  برخی از استان های مجاور مانند مرکزی و قم برای درمان مراجعه می کنند، ارتقای زیر ساخت های بیمارستان به خصوص در حوزه افزایش تخت های بستری و بهسازی تاسیسات ضروری است.

وی افزود:ارائه برخی از خدمات پزشکی مانند انجام جراحی های قلب که در کشور بی نظیر است و همین امر سبب شده بیمارانی از نقاط دور دست کشور جهت درمان به کاشان مراجعه کنند.

شجاعی تصریح کرد:حدود ۶۲۰ تخت بیمارستانی در این مجتمع درمانی فعال است و این به غیر از ظرفیت تخت هایی است که ایام خاص مانند دوسال شیوع و فراگیری ویروس کرونا برای بیماران در نظر گرفته شد.

مدیر بیمارستان نشهید بهشتی کاشان مهمترین دغدغه و مشکل پیش روی این مرکز را طلب مالی از مدیریت درمان تامین اجتماعی برشمرد که باعث حاد تر شدن مشکلات مراکز درمانی  دانشگاه علوم پزشکی کاشان شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی دو هزار میلیارد ریال از تامین اجتماعی بستانکار است ودر این میان سهم بیمارستان حدود یک هزار و دویست میلیارد ریال بوده و این خود یکی از عوامل معوق ماندن حقوق پزشکان مرکز تا ۹ ماه است.

شجاعی افزود: این مرکز با زیر بنای ۵۰ هزار متر مربع دارای یک هزار و ۶۰۰ نفر غیر پزشک،۲۰۰ متخصص و فوق تخصص،۲۱۰ نفر دستیار پزشک،۱۳۰نفر انترن و ۲۵۰ دانشجوی پزشکی است که مسئولیت خدمت رسانی مستقیم به مردم را عهده دار است که این تعداد نیرو برای بیمارستانی که انواع مختلف خدمات نظیر جراحی های مختلف، زایمان و تصویر برداری و ... مختلف را انجام می دهد بسیار کم است.

وی تاکید کرد: مرکز درمانی و آموزشی شهید بهشتی کاشان در طول سال پذیرای بیمارانی از کاشان و سایر نقاط کشور بوده و این موضوع  ضرورت رفع مشکلات پیش رو را دو چندان می کند.

رئیس بیمار شهید بهشتی کاشان خاطر نشان کرد: بیمارستان از منظر امکانات و تجهیزات در میان مراکز درمانی کشور دارای رتبه ممتازی است و اگر در مواردی نارضایتی از جانب مردم وجود دارد به دلیل عدم هم خوانی مراجعان و امکاناتی است که برای مردم ساکن کاشان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز