خبرگزاری کار ایران

در دیدار نورزی استاندار و سرپرست شرکت شهرک های فارس مطرح شد ؛

نیمی از انتظارات تحقق شعار سال در فارس ، از شرکت شهرک‌های صنعتی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۶۸

استاندار فارس در دیدار نوروزی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اهمیت دانستن نقش و ماموریت شهرک های صنعتی در برنامه جهش تولید استان و استفاده از ظرفیت و توان دانش بنیان ها در صنعت، خواستار تلاش جهادی مدیر عامل و کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی و نیز صنعتگران برای تحقق این اهداف مهم شد.

به گزارش ایلنا محمد هادی ایمانیه ضمن حمایت از طرح های تحول آفرین و اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی فارس ، بر تسریع در عملیاتی کردن این  برنامه ها تاکید کرد.

استاندار فارس با اشاره به جایگاه مهم شهرک ها ونواحی صنعتی استان برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین  افزود:۵۰درصد از انتظارات تحقق شعار سال   از مجموعه  شرکت شهرک های صنعتی  فارس است.

 در این دیدار هاشمی گزارشی از روند طرح ها و برنامه های پیش روی شرکت شهرکهای صنعتی فارس ارائه و از حمایت ها و توجه ویژه استاندار  فارس تقدیر کرد.

هاشمی افزود:برای تحقق شعار سال کمیته ویژه ای در شرکت شهرک های صنعتی فارس تشکیل و برنامه هایی در ۶محور مهم واساسی تدوین و به زودی اجرایی می شود.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین از انتصاب مشاور امور دانش بنیان در این شرکت برای تسریع در پیگیری و اجرای برنامه های تدوین شده خبرداد، وگفت:با مدیریتی جهادی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و نیز همکاری وتعامل با صنعتگران ،اقدامات اثربخشی برای تحقق شعار سال انجام می دهیم .

وی افزود:استفاده از ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای در فارس،بسیج امکانات در مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی بزرگ شیراز برای حمایت از مجموعه های دانش بنیان ،حمایت از تجاری سازی طرح های شرکت های دانش بنیان از طریق اختصاص بسته ها ومشوق های موجود در شهرک های صنعتی و در اولویت قراردادن واگذاری زمین برای این شرکت ها،بازنگری و توسعه فعالیت های فن بازار منطقه ای فارس ،استفاده کاربردی از توان شرکت های دانش بنیان برای رفع برخی چالشهای شهرک های صنعتی نظیر بازچرخانی پساب،توسعه و تقویت ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی برای تامین نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و حمایت از این طرح ها از برنامه هایی است که عملیاتی می شود.

هاشمی همچنین بر  اجرای طرح هایی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز  به نحوی که این شهرک صنعتی درکشور بعنوان الگو مطرح شود ،تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز