خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی فارس:

جاذبه‌های گردشگری شمال فارس پذیرای مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۷۲۹

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آمادگی کامل جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و سایر مراکز گردشگری در محور شمال این استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و تأکید کرد: همواره استان فارس از محورهای گردشگری و پرتردد گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، فرزاد زارع در حاشیه بازدید نظارتی از جاذبه‌ها، واحدهای اقامتی و پذیرایی گردشگری شهرستان‌های شمال فارس( آباده، اقلید) گفت: هم اکنون تمامی امکانات خدماتی و رفاهی همچنین جاذبه‌های گردشگری در این محورها آماده میزبانی و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی افزود: طی بازدیدهای نظارتی انجام شده خوشبختانه وضعیت موجود تمامی واحدهای اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اقامتگاه‌های سنتی همچنین رستوران‌ها و مراکز گردشگری و خدماتی و رفاهی شهرستان‌های مذکور از نظر کمی و کیفی در حد مطلوب است.

به گفته او مسافران ورودی به استان فارس می‌توانند با خیالی آسوده از  ارائه خدمات در این واحدهای گردشگری بهره ببرند.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: با توجه به اینکه شاهد حضور گسترده گردشگران و مسافران نوروزی به استان هستیم و هم‌اکنون که ظرفیت اقامت در شهری چون شیراز تکمیل شده جا دارد مسافران نوروزی شهرستان‌های دیگر این استان را برای اقامت خود انتخاب کند.

 به گفته زارع با توجه به اینکه محور شمال فارس دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و متنوعی است و از سویی هم در این محور واحدهای اقامتی و پذیرایی مناسبی هم در سال‌های اخیر ایجاد شده است، می‌طلبد مسافران نوروزی از این فرصت استفاده کنند. او افزود: نوروز فرصت بسیار مناسبی برای آشناسازی گردشگران و مسافران با جاذبه‌ها و محورهای گردشگری کمتر شناخته شده استان است تا توزیع سفر هم به درستی صورت گیرد.

زارع از گردشگران و مسافران نوروزی خواست بازدید از دیگر جاذبه‌های استان فارس به خصوص شهرستان‌های اقلید، آباده را فراموش نکنند افزود: با توجه به اینکه آباده شهر جهانی منبت است، نوروز امسال بهترین زمان برای بازدید از کارگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی است و خرید سوغات به خصوص منبت به مسافران نوروزی در این منطقه توصیه می‌شود. زارع همچنین گفت: شهر اقلید با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فردش به کلید فارس معروف است و هم اکنون چشم به راه گردشگران و مسافران نوروزی می‌باشد.

وی ادامه داد: شهرستان خرم بید هم که به بام فارس معروف است با جاذبه‌های  متعددی که دارد یکی از مناطق کمتر شناخته استان محسوب می شود.

سرپرست سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: فارس، استانی چهار فصل است و با تعدد و تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی و.... که دارد همواره مقصد اصلی گردشگران بوده و هست و هم اکنون که شرایط حضور گردشگر بعد از وقفه‌ای دو ساله فراهم شده است امیدواریم توزیع سفر هم صورت گیرد و مسافرت‌ها تنها به تعطیلات نوروزی ختم نشود و در طول سال شاهد حضور گردشگران به این استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز