خبرگزاری کار ایران

کشف محموله سنگین مواد مخدر و هلاکت ۲ قاچاقچی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۷۷

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۵۵۵ کیلو مرفین در درگیری مسلحانه پلیس استان با سوداگران مرگ، هلاکت ۲ قاچاقچی و دستگیری ۵ متهم دیگر در سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ابراهیم قربان زاده در بیان جزئیات دقیق این خبر بیان داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن و همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی در تعاقب اقدامات اطلاعاتی، باند قاچاقچیانی را که به صورت مسلحانه اقدام به جا به جایی موادمخدر می کردند، شناسایی کردند. 

وی افزود: شب گذشته یگان های عملیاتی پلیس خراسان رضوی ۴ خودرو تندرو متعلق به این باند را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار شناسایی کردند. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که، اعضای این باند بزرگ قصد فرار با محموله موادمخدر را داشتند، اظهار داشت: پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه با آتش پرحجم یگان های عملیاتی پلیس، ۲ نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند و ۵ تن دیگر دستگیر که یکی از آنان نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد. 

سردار ابراهیم قربان زاده تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۵۵۵ کیلوگرم مرفین، ۳۲ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح برنو و یک قبضه آر پی جی را به همراه مهمات مربوطه کشف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آن ها خواست؛ هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت اعضاء باندها و فروشندگان موادمخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز