خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز؛

مانور زلزله در استان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۵۷

در روزهای پایانی سال، مانور وقوع زلزله در استان با هدف سنجش میزان آمادگی دستگاه‌ها با حضور استاندار قزوین، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، امدادی، نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مانور زلزله در دقایق اولیه بامداد پنجشنبه ۲۶ اسفند با دستور استاندار قزوین و اعلام مدیریت بحران استان مبنی بر وقوع زلزله در شهرستان بوئین‌زهرا و فراخوان مدیران آغاز شد و در ساعت ۲:۳۰ بامداد با بازدید از آمادگی دستگاه‌های امدادی و تجهیزات و خودروهای حاضر در استانداری به پایان رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در این حاشیه این مانور گفت: دستگاه‌ها باید در هر زمانی آماده مدیریت بحران باشند و نباید در مواقع بحرانی مانند زلزله غافلگیر شد.

مهدی رجحانی بامداد عنوان کرد: با عنایت به اهمیت آمادگی و بالا بودن سطح آن در بین دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی برای رویارویی با وقایع، اتفاقات و حوادثی که بحران زا هستند، تصمیم گرفتیم در آستانه سال جدید و در روزهای پایانی سال که کثرت فعالیت‌ها است، رزمایشی تحت عنوان رزمایش وقوع زلزله احتمالی در استان برگزار کنیم.

وی افزود: اهداف رزمایش سنجش آمادگی دستگاه‌ها برای مواجهه با بحران زلزله و بالا بردن سطح آمادگی، هوشیاری و شناسایی فرصت‌های بهبود و نقاط ضعف و تدبیر برای رفع آن‌ها و ارتقای سطح خدمات دهی در شرایط بحرانی است.

رجحانی اضافه کرد: آرزو می‌کنیم در هیچ زمانی اتفاقی رخ ندهد و نیازمند استفاده از امکانات و بضاعت بحران نباشیم؛ اما به هر حال آمادگی در این زمینه یک ضرورت برای دستگاه مدیریت استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز