خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین:

پروژه سد بالاخانلو بوئین زهرا اعتبار جدید دریافت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۱۷

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با اخذ مجوز ماده 23 قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای طرح آبرسانی از سد بالاخانلو به 5 شهر و 30 روستای جنوب استان اعتبار جدید برای عملیات اجرایی آبرسانی تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله ملکی با اعلام این خبر گفت: تاسیسات آبرسانی از سد بالاخانلو شامل تصفیه خانه آب شرب و اجرای حدود 80 کیلومتر خط انتقال است که با احداث آن و تصفیه و انتقال آب تنظیمی سد بالاخانلو، آب شرب پایدار برای جمعیت شهرها و روستاهای جنوب استان تا سال افق 1425 تامین و مردم منطقه بوئین زهرا از منافع ارزشمند آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین ادامه داد:  هزینه اجرای تاسیسات مورد اشاره بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال است و  امیدواریم با توجه به اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 این طرح، ردیف اعتباری آن در قانون بودجه سال 1401 ایجاد گردد و با اختصاص اعتبار، اجرای آن در سال آینده عملیاتی شود.

ملکی گفت: سد بالاخانلو با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در 35 کیلومتری شهرستان بوئین زهرا در حال احداث است و اجرای سامانه آبرسانی پایین دست آن در برنامه کاری شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز