خبرگزاری کار ایران

در شب چهارشنبه سوری؛

حریق مسکونی و آتش سوزی دپوی ضایعات توسط آتش نشانان مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۱۹۶

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از مهار و اطفاء حریق منزل مسکونی در کلاک و دپوی ضایعات در پشت مترو محمد شهر توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد جمشیدی با اشاره به حریق منزل مسکونی در اثر پرتاب مواد محترقه گفت: ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه در پی تماس شهروندان باسامانه ۱۲۵ مبنی بر حریق واحد مسکونی در کلاک خیابان کارگر با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان های مجاور نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند. 

جمشیدی رئیس سازمان بیان داشت: برای اطفاء و امداد رسانی به این حادثه ۸نفر نیروی عملیاتی به همراه ۳دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۱۶ به محل اعزام شدند.

دپوی ضایعات در پشت مترو محمد شهر طعمه حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به حریق دیگر در کرج اضافه کرد: ساعت ۲۰:۳۳ دقیقه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر حریق دپوی ضایعات پشت متروی محمدشهر با حضور به موقع آتش نشانان حریق کنترل و در حال اطفاء هستند.

رئیس سازمان بیان داشت برای اطفاء و امداد رسانی به این حادثه آتش سوزی ۶ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۲دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه های ۱۱۱،۱۰۴ به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز