خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن هرمزگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۸۸

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن، با حضور مسئولان شهرستانی و هنرمندان هرمزگانی در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دبیر این جشنواره در این مراسم، اظهار کرد: جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن با برگزاری آیین افتتاحیه در شامگاه سه شنبه ۱۷ اسفند ماه آغاز بکار کرد و تا روز شنبه ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

حسین درویشی بیان کرد: در این رویداد هنری ۲۰ اثر از هنرمندان هرمزگانی از   ۱۸ تا  ۲۰ اسفند ماه در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه می رود.

وی خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۱ اسفند ماه در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار می شود.

درویشی عنوان کرد: سعید موحدی، لیلی رشیدی و محمد عاقبتی از هنرمندان مطرح کشور و استان داوری آثار نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن استان هرمزگان را بر عهده دارند. 

پنج نمایش در اولین روز جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن به روی صحنه رفت

دبیر هنری جشنواره مونولوگ سیاژن هرمزگان گفت: در اولین روز از نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن پنج نمایش در سالن و پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

علیرضا داوری اظهار کرد: در اولین روز از جشنواره نمایش«زمینی ها، میلاد آل عبایی» از بستک ساعت ۱۶به روی صحنه رفت.

وی افزود: نمایش«خاله سوسکه، فاطمه محادی زاده» از بندرعباس نیز ساعت ۱۷به اجرا درآمد.

دبیر هنری جشنواره سیاژن هرمزگان بیان کرد: در ادامه این اجرا ها، نمایش «سنگسر، عبدالله ذاکری» از میناب که ساعت ۱۸ به روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: نمایش های «شستشوی مغزی، راضیه علیزاده» از بندرعباس ساعت ۱۹ و «سرب داغ، ابوالقاسم احدیان» از میناب ساعت ۲۰ به اجرا درآمد.

داوری خاطر نشان کرد: در پایان این اجرا ها، جلسه نقد و بررسی آثار اجراشده با حضور مصیب داوری کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، نویسنده و کارگردان هرمزگان و علی رحیمی نویسنده و کارگردان استان ساعت ۲۱ در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی و کارگاه آموزشی توسط هیات داوران جشنواره از دیگر بخش های جانبی جشنواره است که با رویکرد آموزشی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز