خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین تاکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از فعالیت مالخران در اراضی کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۰۳۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اگر با خریداران اموال مسروقه برخورد کنیم آمار سرقت کاهش خواهد یافت، از فعالیت مالخران و خریداران ضایعات در اراضی کشاورزی هم باید جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در سومین جلسه کمیسیون جرایم خاص که عصر امروز در سالن جلسات دادسرا برگزار شد، گفت: تجمیع و ساماندهی خریداران ضایعات اهمیت دارد البته این به این معنا نیست که همه افراد فعال در این صنف مجرم هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: خود قانونگذار هم هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده و وقتی متولی خاص وجود ندارد و هر سازمان برای خود تفسیر خاص دارد به این معنا است که باید برای حل مشکل در سطح بالاتر تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی بیان کرد: شناسنامه دار شدن این شغل و اختصاص یک زمین واحد برای تجمیع راهکار اصلی است، چرا که پراکندگی نظارت‌ها را ضعیف می‌کند، بنابراین اختصاص یک سایت واحد نظارت را هم تسهیل می‌کند.

این مقام قضایی استان افزود: الان یک مرجع از خود رفع تکلیف کرده و درگاه ثبت نام را از سازمان خود حذف کرده و صدور مجوزها به منابع دیگری واگذار شده است، تعدد مراکز صدور مجوز یک ضعف است و در استان نباید منتظر سطح ملی باشیم و ساماندهی و ضرورت ضرورت دارد.

قاسمی اظهار کرد: لغو مرخصی به محکومین سابقه دار و سارق و مرتکبین جرایم خشن و عاملان قاچاق مواد مخدر برای ایام نوروز ابلاغ شده و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با داشتن گشت‌های رضویون، فعالیت قاضی‌های کشیک و همچنین نگهبانی و نظارت بر اماکن دولتی و مواردی که احتمال ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارد در ایام تعطیلات نوروز به کاهش جرایم کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز