خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون سیار کارکنان مراکز گردشگری مشهد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۱۶

سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مشهد از آغاز عملیات واکسیناسیون سیار ویژه کارکنان مراکز گردشگری و اقامتی در مشهد در راستای استقبال ایمن از زائران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین امیرکلالی افزود: این اقدام در راستای شرایط و خدمات‌رسانی ایمن در مراکز اقامتی و گردشگری مشهد برای واکسیناسیون پرسنل شاغل در هتل‌ها و مراکز اقامتی و گردشگری مشهد با اعزام گروه‌های سیار مجهز از دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

وی ادامه داد: با آغاز طرح سوم تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان مشهد، تعداد ۷۶ بازرس منتخب از تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری با همکاری اداره میراث‌فرهنگی شهرستان از وضعیت خدمت‌رسانی در مراکز گردشگری بازدید می‌کنند.

سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مشهد گفت: در این چهارچوب طی بازدیدهای میدانی اطلاعات مربوط به واکسیناسیون پرسنل مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که پرسنل واکسیناسیون را انجام نداده باشند، به  دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی می شوند تا با اعزام گروه‌های سیار، واکسیناسیون آنها در محل مراکز اقامتی انجام شود.

وی افزود: با تمرکز فعالیت‌های نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در سامانه "جانا"، سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری ضمن اتصال این سامانه به سامانه هوشمند وزارت بهداشت، همه مراکز گردشگری و اقامتی به‌صورت دائمی از نظر رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز