خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

طرح 8100 واحدی جهش تولید مسکن اراک بزرگترین پروژه یکجا کشور است / آغاز عملیات اجرایی احداث 20هزار واحد مسکونی در 8 شهر استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۹۶

استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی احداث و ساخت 20 هزار واحد مسکونی در 8 شهر استان مرکزی امروز به صورت همزمان آغاز می‌شود. طرح 8100 واحدی جهش تولید مسکن در اراک بزرگترین پروژه یکجا در کشور است و شاید اولین و آخرین طرح مسکونی یکجا با ابعاد گسترده در کلانشهرها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه در مراسم آغاز عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن در استان مرکزی که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: طرح جهش تولید مسکن این استان، نخستین طرح هماهنگ با اوقاف و امور خیریه در کشور است.

وی ادامه داد: ادارات کل مسکن و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، شوراهای اسلامی شهر و شهرداران و سایر مبادی مرتبط با مسکن استان مرکزی که در جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان تلاش ویژه ای برای آغاز عملیات این پروژه عظیم داشته اند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن اراک تعداد زیادی متقاضی ثبت‌نام کردند که در این خصوص قرعه‌کشی انجام شد. اما در برخی شهرستان‌های استان مرکزی مشکل عرضه مسکن در طرح اقدام ملی نیست و به هر تعداد متقاضی که باشد امکان عرضه وجود دارد.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه سئوالات و ابهاماتی در خصوص این طرح بود که در یک نشست ویژه بررسی و مشروح آن به طور کامل پیاده شد، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت پاسخ ابهامات خود مشروح این نشست را از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی و سایر منابع منتشر شده مطالعه کنند.

وی بیان داشت: مسکن یک امر بین‌دستگاهی و فرابخشی مهم است که نیاز است دستگاه‌های متعدد دست به دست هم دهند تا این طرح‌ها که محل آسایش و اسکان مردم است، هرچه سریعتر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گیرند. همچنین

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه سبد ارائه مسکن در کشور باید متنوع باشد تا تمامی اقشار با سلیقه‌ها و توان مالی امکان انتخاب مسکن مرتبط را داشته باشند، ابراز داشت: تعدادی از طرح‌های مسکونی نیمه تمام استان مرکزی نیز عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان بررسی و تعیین تکلیف می‌شوند.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: بازدید از 2 واحد تولیدی شرکت واگن پارس و شرکت هپکو اراک که مرتبط با حوزه راه و شهرسازی فعالیت می‌کنند، با هدف معرفی ظرفیت‌های ارزشمند آنها در سفر وزیر راه و شهرسازی به اراک برنامه‌ریزی شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز