خبرگزاری کار ایران

سرپرست آموزش و پرورش استان:

معلمان خرید خدمت در قزوین تعیین تکلیف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۶۰

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از پیگیری جدی برای رفع مشکل پرداخت حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات آموزشی و تعیین تکلیف وضعیت استخدام آن‌ها در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۳ آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در مناطق محروم و کاهش بخشی از هزینه‌ها اقدام به جذب معلمان خرید خدمات کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: به همین منظور ۲۱۰ نفر معلم خرید خدمت در استان قزوین از همان سال همپای معلمان رسمی در مدارس مشغول تدریس شدند که در ماه‌های اخیر نسبت به تبعیض‌هایی که در بحث معیشت و حقوق آن‌ها وجود داشت اعتراض داشتند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین سال گذشته ۷۰ نفر از معلمان برای تامین نیازهای آموزشی از طریق خرید خدمات جذب شده بودند که بعدها این افراد مازاد شناخته شدند و دستور تعدیل آن‌ها صادر شد. 

وی تاکید کرد: در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان اتسان در مجلس شورای اسلامی، تعدیل نیروی این افراد مرتفع شد و حقوق، مزایا و بیمه معلمان خدمات آموزشی استان از ابتدای مهرماه تا پایان خرداد به صورت کامل پرداخت خواهد شد و تمام معوقات این افراد در حال بررسی بوده و پیش از سال جدید تسویه خواهد شد.

سیاهکالی مرادی خاطر نشان کرد: بیشتر از ۴۰ نفر از این افراد از طریق قانون تعیین تکلیف ایثارگران استخدام شدند و با طی روال اداری در ردیف پرسنلی سازمان قرار می‌گیرند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین یاد آور شد: رتبه‌ بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی، یکی از موضوعات مهمی است که در جهت بهبود سطح معیشتی معلمان و در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان بسیار مهم است که در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد و به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز