خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت:

خیابان غذا باید برای شهروندان و گردشگران جذابیت داشته باشد/ فقدان پارکینگ موجب بروز مشکلات ترافیکی در خیابان غذا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : پروژه خیابان غذا در رشت باید به گونه ای اجرا شود که برای شهروندان و گردشگران جذابیت داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با پیمانکار پروژه خیابان غذا در ساختمان شورای رشت اظهار کرد: در دوران فعالیت شورای پیشین رشت ، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت اما متاسفانه به زیر ساخت هایی از جمله پارکینگ توجهی نشد.

وی با تاکید به اینکه خیابان غذا در رشت باید برای شهروندان و گردشگران جذابیت داشته باشد افزود: اینکه پیمانکار صرفا بخواهد نسبت به فروش برخی از غذاها در این خیابان اقدام کند چندان قابل پذیرش نیست و معتقدم باید برای مباحثی از جمله آموزش غذای محلی و ... نیز برنامه ریزی انجام شود تا گردشگران با حضور در این خیابان با شیوه های پخت غذاهای سنتی رشت و ... آشنا شوند.
 
کارگرنیا با اشاره به اینکه اجرای پروژه خیابان غذا در رشت نباید موجب بروز مشکلات برای شهروندان شود گفت: یقینا پس از اجرای پروژه خیابان غذا ، فقدان پارکینگ می تواند موجب بروز مشکلات ترافیکی در این قسمت از شهر شود و باید در این باره چاره اندیشی کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز