خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برپایی غرفه‌های معرفی دریافت خدمات غیرحضوری برای مشترکین برق آذربایجان غربی در ۴ نقطه پر تردد شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۳۱

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در راستای کمک به کاهش مراجعات غیرضروری و حضوری شهروندان به ادارات و کاهش ابتلا به بیماری کرونا در سطح آذربایجان غربی، غرفه‌های آموزش نحوه نصب و کارکرد اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق من برپا می شود.

اکبر حسن بکلو در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: غرفه‌های آموزش و اطلاع رسانی به منظور ارائه آموزش های  نحوه نصب و کار با اپلیکیشن برق من توسط شرکت توزیع نیروی برق استان راه اندازی شد. 

وی افزود: بر اساس توصیه‌های کمیته علمی مقابله با کرونا، تردد افراد در مکان‌های شلوغ و ارتباط با افراد ناقل سبب گسترش سریع تر ویروس کرونا در سطح جامعه می‌شود از این رو کاهش مراجعات حضوری مردم برای دریافت خدمات عمومی در کاهش ابتلا به کرونا موثر است، بنابراین،شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز به همین منظور برنامه کاربردی «برق من» را برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین خود معرفی کرده است. 

حسن بکلو افزود: این غرفه‌ها  از امروز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰در۴ مکان پرتردد شهرستان ارومیه شامل میدن انقلاب، خیابان خیام جنوبی، رو گذر عطایی و خیابان سرداران جهت اطلاع رسانی و آموزش به مردم دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز