خبرگزاری کار ایران

‍ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

نوروز ۱۴۰۱ فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۲۴

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: نوروز سال ۱۴۰۱ فرصت بسیار مناسبی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است.

به گزارش خبرنگار ایلناداز کرمانشاه ،منوچهر فخری  در نشست ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی که مدیرکل دفتر شهری استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و حضور فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد؛ عنوان کرد: ۲۳ دستگاه مختلف تابع ستاد خدمات سفر هستند و مدیران این دستگاه ها باید شخصا حضور جدی و دائمی در این ستاد داشته باشند و مصوبات را پیگیری کنند.

وی گفت: کرمانشاهی‌ها در طول تاریخ مردمانی مهماننواز و خونگرم بوده‌اند و این خصلت زیبا هنوز در این استان زنده و جاری است‌.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به شیوع امیکرون در سطح کشور و استان کرمانشاه، ایجاد نوروزگاه ها و توقف‌ گاه‌ها، سلامت شهروندان و هموطنان عزیز را به خطر می‌اندازد .

وی تاکید کرد: انتظار می‌‌رود کسانی هم که در ایام نوروز از جاهای دیدنی استان مانند شهرستان‌های گرمسیری و یا منطقه اورامانات، سراب ها و مکان های تاریخی استان دیدن کنند که این بازدیدها حتما باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد.

 فخری گفت:  فضاهای شهرهای و نظافت معابر باید به گونه‌ای آراسته باشد که مهمانان با یک منظر زیبا و دلنشین در ایام نوروز روبرو شوند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به فراهم بودن بسترهای تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای، دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد در مکان‌های گردشگری نیست و آن‌ها می توانند از این طریق ظرفیت‌های فضای مجازی از این زیبایی‌ها دیدن کنند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: همچنین صداوسیما، میراث فرهنگی و شهرداری با تهیه کلیپ‌های متنوع و محتوای مناسب به معرفی زیبایی‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، صنایع دستی و کرمانشاه بپردازند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز