خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار هرمزگان؛

چهار پروژه آموزشی، توانمندسازی و کشاورزی در بندرلنگه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۳۰

با حضور استاندار هرمزگان، چهار پروژه آموزشی، توانمندسازی و کشاورزی در شهرستان بندرلنگه با اعتبار 107میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، چهار پروژه با اعتبار ۱۰۷میلیارد تومان به نمایندگی از ۵۶پروژه قابل افتتاح در دهه فجر در بندرلنگه به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان گفت: ۱۱۰واحد پنل خورشیدی در مناطق مختلف استان با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اعتبار ۴۶میلیارد ریال در مناطق مختلف استان افتتاح شد.

وی افزود: توسعه پنل های خورشیدی با توجه به کمبود برق در سطح کشور و استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت و با توجه به تفاهم نامه ای که در چند ماه اخیر با بانک های استان منعقد کرده ایم،  دریافت تضامین و تعهدات با سرعت بیشتری انجام می شود.

استاندار هرمزگان همچنین در خصوص پروژه کارخانه تولید کنسرو ماهی که با اعتبار ۳۵۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: زنجیره تولید آبزیان در استان  کامل است و این موضوع به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم محصولات را در سطح بالایی صادرات کنیم و مشکل حمل و نقل و نگهداری محصول به حداقل برسد.

دوستی، با بیان اینکه اقتصاد استان هرمزگان بر پایه دریا و صید و صیادی بنا گذاشته شده است، عنوان کرد: تمامی طرح هایی که باعث رشد و توسعه صنایع تبدیلی در استان شود، مورد حمایت قرار می گیرد.

کارخانه عمل آوری، بسته بندی و انجماد آبزیان در بندرلنگه با سرمایه گذاری ۶۵۰میلیاردریال و یک پروژه آموزشی با اعتبار ۸۵میلیارد ریال در روستای کنخ، دو پروژه دیگری بود که امروز با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

مجموع اعتبار پروژه هایی که در دهه فجر سال جاری در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری می رسد، ۲۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز