خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس جمهور:

5 طرح آموزشی در استان مرکزی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۲۱

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: 5 طرح آموزشی با حضور ویدئوکنفرانسی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش دانش نژاد افزود: آموزشی از مجموع 2950 طرح آموزشی با 13 هزار و 450 کلاس درس کشور که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید، 5 طرح متعلق به استان مرکزی است.

وی ادامه داد: 2 طرح آموزشی شهرستان ساوه شامل مدرسه ۶ کلاسه صاحب الزمان (عج) و توسعه 2 کلاس در مدرسه روستای احمد آباد این شهرستان، طرح آموزشی صابرین شهباز در شهرستان شازند از جمله طرح هایی بود که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اظهار داشت: بهره‌برداری از مدرسه 12 کلاسه روز افزون اراک از جمله این طرح‌ها بود که با مشارکت خیر مدرسه ساز ساخته و به آموزش و پرورش استان تحویل شد.

دانش نژاد تصریح مرد: همچنین سالن ورزشی قاسمی فر شهر نیمور از توابع شهرستان محلات نیز از دیگر طرح هایی بود در این مراسم به بهره‌برداری رسید و به مجموعه آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز