خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شد؛

شروع عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۵۱

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ، عملیات اجرای طرح آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد شروع شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آئین مجازی از شروع عملیات اجرای طرح آبرسانی با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان به ۱۸۴ روستای استان با ۱۳ هزار و ۳۳ خانوار و جمعیت ۵۰ هزار و ۷۶۳ نفری خبرداد.

سیدعلی احمدزاده گفت: این طرح ها در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده، بهمئی، مارگون و گچساران اجرایی می شود و ۱۰۲ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات این طرح به استان اعلام  شده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه، این طرح ها در استان با مشارکت قرارگاه حضرت امام مجتبی (ع) اجرا می شوند، تصریح کرد: مُجری طرح بسیج سازندگی سپاه فتح استان است.

بگفته احمدزاده، مدت زمان اجرای طرح ها ۲ سال است ولی تلاش براین است که زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم سهم استان را از این طرح بیشتر کنیم و روستاهای دیگری را از مناطق مختلف استان از آب بهداشتی و سالم برخوردار سازیم.

به گزارش ایلنا، عملیات اجرایی «طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور» بصورت مجازی و با حضور رئیس جمهور دولت سیزدهم شروع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز