خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

ارتقای سرمایه گذاری و تولید اصلی ترین رسالت دولت در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۹۲

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان ارتقای سرمایه گذاری و تولید را اصلی ترین رسالت خود پس از تأمین امنیت در سطح استان می داند؛ افزود: در این زمینه تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شاخص های تولید و سرمایه گذاری در استان را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بناب، محمد کلامی در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان بناب با اشاره به قرارگرفتن کشور در یک جنگ اقتصادی اظهار کرد: لازمه عبور موفقیت آمیز از این شرایط اتحاد، همدلی و همکاری دولت و مجموعه های اقتصادی و واحدهای تولیدی است.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در سه ماهه گذشته ۶۳ کارخانه و ۸ معدن راکد به چرخه فعالیت بازگشته اند و میزان صدور مجوزها برای واحدهای جدید نیز ۳ برابر افزایش یافته است.

کلامی گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی در سطح استان در حال انجام است که از جمله می توان به اعلام آمادگی بانک شهر برای سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی برای اتصال ایستگاه راه آهن خاوران به ایستگاه تبریز اشاره کرد.

وی افزود: احداث ۲ پست ۴۰۰ مگاواتی از جمله برنامه های دیگر دولت در سطح استان بود که پیگیرآن هستیم.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب واقع در ۱۱۰ کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان است که طی سه دهه اخیر با رشد فزاینده جمعیت روبرو شده و به تبع آن شهر از لحاظ سطحی گسترش سه چهار برابری یافته و از طرف دیگر با الصاق شهرک مسکونی ولی عصر(عج) و نیز افزایش سکونت در مساکن بلند مرتبه میزان مصرف آب شرب شهرستان افزایش چشمگیری یافته است که ضرورت ایجاد منابع ذخیره سازی بیش از پیش نمود عینی می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز