خبرگزاری کار ایران

معاون بنیادمسکن کشور:

۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی درکشور مقاوم سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۱۱

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت کشور:۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی شده است.

به گزارش ایلنای گلستان،مجید جودی درمراسم افتتاح وکلنگ زنی متمرکز پروژه های دهه فجر در روستای سرکلاته گرگان اظهار کرد: امسال از ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در نظر گرفته شده، تا کنون ۸۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن افزود: احداث سایر واحد ها در دست اقدام بوده خدمات بنیاد مسکن بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: میزان تسهیلات واحدهای روستایی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد از سال ۸۴ مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی در کشور آغاز شد و هم اکنون ۵۰ درصد آن مقاوم سازی شده است.

جودی گفت: از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار واحد مقاوم سازی شده و تا سال ۱۴۱۰ کل واحدها مقاوم سازی خواهد شد.

 

سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان  دراین مراسم گفت: هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی شد که بیش از ۱۷۴ هزار خانوار از اجرای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح دو هزار واحد مسکونی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی پنج هزار واحد مسکونی با اعتبار هزار میلیارد تومان است.

سیدمحمد حسینی بیان کرد: همچنین ۳۵۴ طرح و پروژه عمرانی در ۲۷۴ روستا افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ها ۹۳ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز