خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان:

۱۳۶ طرح عمرانی وتولیدی اقتصادی در گلستان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۹۰

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۶ طرح عمرانی وتولیدی اقتصادی با اعتبار هزار و۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنای گلستان، مختار مهاجر بعد ظهر روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد:  ۱۳۶ پروژه  عمرانی وتولیدی   در دهه فجر به بهره برداری می رسد که بیش از ۸ هزار خانوار از نعمت آن بهره مند و همچنین ۹۰۴ فرصت شغلی جدید به صورت  مستقیم  فراهم می شود.

وی بیان کرد: بهره برداری ازسردخانه و واحدهای سورتینگ،سامانه نوین آبیاری، اتمام وافتتاح زیر ساخت های مربوط به شهرک گلخانه ای ،زهشکشی اراضی اولویت دار استان و... در دهه فجر افتتاح می شود.

وی گفت: تکیمل زنجیره  تولید تخم مرغ سه میلیون قطعه درگنبدکاووس،سرمایه گذاری در نژاد دام های سبک وسنگین،بهره برداری از کشتارگاه  صنعتی  دام سنگین ،توسعه باغ های مثمر درسطح ۲۰ هزارهکتار از اراضی شیب دار و.... از طرح های مهم  توسعه کشاورزی گلستان محسوب می شود.

مهاجر بیان کرد:  از سال ۹۲مبلغ تسهیلات بانکی پرداخت شده به بخش کشاورزی استان از ۸۴میلیارد تومان که به یک هزار و ۸۴میلیارد تومان رسیده و از ابتدای  سالجاری حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به  بیش از 3 هزار نفرطرح در بخش کشاورزی داده شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان خاطرنشان کرد:  باهدف ذخیره سازی وتامین آب زراعی سه هزار هکتار از آبندان های تحت پوشش جهادکشاورزی استان مطالعات اجرای لایروبی آن انجام شده  که لایروبی  در سطح یک هزار و۵۰۰ هکتار آب بندان ها انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز