خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به تجمعات فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۸۹۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به تجمعات فرهنگیان این استان واکنش نشان داد و از آنان خواست طوری رفتار نکنند که دشمنان در بین آنان نفوذ کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه  در آیین معارفه اش که در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهارداشت: نگذارید آنهایی که از امام و انقلاب و روحانیت سیلی خورده‌اند در صفوف شما نفوذ کنند.

وی با تاکید براینکه نگذارید نفوذی‌های دشمن‌شاد کُن در میان شما رخنه کنند، خاطرنشان کرد: به عنوان سخنگوی معلمان و نه به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش، خواستم به جناب آقای ستاری فرد عرض کنم که سلام معلمان صبور، پرتلاش و فداکار ما را به مقام عالی وزارت برسانید و بگویید با اعمال اجرای زودهنگام طرح رتبه‌بندی،  گامی برای ارتقای شأن معلمان بردارید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد طرح رتبه بندی معلمان بزودی اجرایی تا در این طرح، کام معلمان این استان شیرین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: قول می‌دهم جریزه‌ای عمل نکنم و تلاش می‌کنم جغرافیا، قومیت و تَحزُب نیز در مدیریت من کمرنگ و شاید هم بی‌رنگ باشد.

به گزارش ایلنا، در پایان این آیین، از هادی زارع پور مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که به مدت هشت سال مدیریت این اداره کل را برعهده داشت و به درجه بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز