خبرگزاری کار ایران

استاندار خبر داد؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهرهای سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۸۵

استاندار سمنان بیان کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ در ورودی هر یک از شهرهای استان نمایشگاه صنایع دستی برپا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی گفت: فرصت سرمایه گذاری  ویژه بخش گردشگری در استان سمنان بسیار فراهم است و از سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دعوت به عمل می آوریم.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری صنعتی زود بازده با درآمد مطلوب است، یادآور شد: در استان سمنان در کنار استعدادهای صنعتی، معدنی و کشاورزی مقوله گردشگری با تعدد بسیار بالای اثرهای تاریخی و گردشگری ثبت شده بسیار قابل توجه است.

استاندار سمنان تصریح کرد: اثر های تاریخی و طبیعی گردشگری در استان سمنان در سرتاسر استان و در بین تمامی شهرستان‌ها وجود دارد که می‌تواند میزبان مسافران و گردشگران زیادی باشد.

وی ادامه داد: تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر از راه‌های استان سمنان یکی از فرصت‌های مطلوب در حوزه توسعه بخش گردشگری است.

هاشمی ضمن بیان اینکه فعال کردن سمن ها و سازمان های مردم نهاد در حوزه گردشگری در اولویت کاری ما در استان قرار دارد، اضافه کرد: برای ایام نوروز سال ۱۴۰۱ در ورودی هر یک از شهرهای استان نمایشگاه صنایع دستی برپا خواهد شد.

وی گفت: افزایش مدت ماندگاری مسافر در استان سمنان از طریق اقدامات مطلوب در حوزه گردشگری، کاهش تصادفات در راه‌های مواصلاتی را در پی خواهد داشت.

استاندار سمنان افزود: ما به دنبال این هستیم تا در راستای افزایش مدت ماندگاری مسافر و گردشگر، استان سمنان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

هاشمی به تکمیل زیرساخت ها و فراهم نمودن حداقل امکانات برای گردشگران در استان به عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود نام برد و اظهار کرد: برای هر یک از شهرستان‌های استان با استفاده از ظرفیت فعالان بخش گردشگری، سازمان‌های مردم‌نهاد، نخبگان، موثرترین و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، کار گروهی ویژه افزایش مدت ماندگاری مسافر تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز