خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آتش سوزی یک واحد تولیدی در بوئین زهرا سه مفقودی برجای گذاشت/ عملیات جست‌وجوی مفقودین بلافاصله پس از اطفای حریق آغاز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۳۶۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: حادثه آتش سوزی در واحد تولیدی بوئین زهرا تا کنون سه مفقودی و چهار مصدوم داشته و به علت گسترده بودن، آتش هنوز مهار نشده و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک واحد تولیدی گفت: صبح امروز یک واحد تولید مواد سوختی در مجتمع صنعتی چرم سازی شهرستان بویئن زهرا دچار آتش سوزی شد که در ابتدا حریق گسترده بوده و بلافاصله تیم‌های امدادی و اورژانس در محل حضور یافته و عملیات اطفاء و امداد رسانی در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: در همان ساعات اولیه تمام واحد تولیدی دچار حریق شده؛ اما در حال حاضر آتش سوزی در حال کنترل است و امیدواریم تا یک تا دو ساعت آینده مهار شود.

وی عنوان کرد: به علت گسترده بودن حریق از اشتهارد استان البرز نیز کمک گرفته شده و آتش نشان قزوین، الوند، شهر صنعتی، اقبالیه، شرکت نفت، محمدیه، بوئین زهرا، آراسنج و لیا در حال فعالیت هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: 10 تیم امداد و نجات هلال احمر از استان قزوین و همچنین از اشتهارد در محل حادثه حضور دارند و به دلیل اینکه هنوز آتش اطفا نشده نمی‌توانیم برای جست‌وجوی مفقودین وارد عملیات شویم.

حکمت الله هاشمی ادامه داد: همه ارگان‌های امداد رسان استان در محل حاضر و درحال امداد رسانی هستند، اطفای حریق دو مخزن دیگر باقی مانده و بلافاصله پس از اطفا و ایمن سازی عملیات جست‌وجو برای مفقودین و یا فوتی‌های احتمالی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز