خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف اردبیل:

وعده‌های حمایتی کرونایی به اصناف عملی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۵۲

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: متاسفانه تاکنون هیچ‌یک از وعده‌های حمایتی داده شده به اصناف در خصوص تعطیلی‌های کرونایی عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه‌ای با حضور فرماندار اردبیل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس اتاق اصناف اردبیل و روسای اتحادیه های صنفی در محل اتاق اصناف اردبیل برگزار شد.

مسعود ناصری راد در این جلسه با قدردانی از زحمات اصناف و بازاریان در دوران اوج کرونا، از فعالیت 25 هزار واحد صنفی در اردبیل خبر داد و گفت: این میزان واحد صنفی در قالب 47 اتحادیه و تشکل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تجلیلی در خصوص همکاری در تعطیلی‌های کرونایی از اصناف انجام نشده، افزود: هیچ‌یک از وعده های داده شده به اصناف در خصوص حمایت و یا جلوگیری از برگشت خوردن چک بازاریان در ایام کرونا عملی نشده است.

رئیس اتاق اصناف اردبیل ضرورت همراهی دولت با اصناف را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه 18 ارگان بر اصناف نظارت دارند که این موضوع موجب رنجیده خاطر شدن اصناف شده و خواستاریم نظارت ها بصورت منسجم و اکیپ های واحد انجام شود تا به صورت سلیقه ای با اصناف برخورد نشود.

ناصری راد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: لازم است در خصوص اجرای ماده 13 مبنی بر نظارت های بهداشتی و صدور پروانه بهداشت برای اصناف اصلاحاتی انجام شود تا به دلیل بوروکراسی های زائد اداری بسیاری از جوانان که به کسب و کار آزاد روی آورده اند از فعالیت خود دلسرد نشوند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز