خبرگزاری کار ایران

امام جمعه سرعین در گفت‌وگو با ایلنا:

مناصب دولتی ارث پدری کسی نیست/ سهم‌خواهی از ناحیه هرکس اشتباه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۰۹

امام جمعه سرعین در استان اردبیل گفت: در انتخاب مسئولان تعهد و تخصص باید سرلوحه دولت باشد تا بهترین افراد برای خدمت رسانی به مردم سر کار بیایند.

حجت الاسلام محمود اصغری در گفت‌وگو با  ایلنای اردبیل اظهار کرد: سهم خواهی در فرهنگ اسلامی امری صحیح نبوده و همواره مورد تقبیح قرار گرفته است در انتخاب رئیس جمهور،  احزاب و سیاسیون و کسانی که دست اندر کار در ستاد ها انتخاباتی هستند صرفا باید برای رضای خدا و خدمت به مردم قدم پیش بگذارند.

وی افزود: احزاب سیاسی و یا هرکس که برای انتخاب مدیران و مسئولان آتی کشور فشار می آوردند کار اشتباهی می کنند زیرا باید دست دولت در انتخاب فرمانداران و‌ مدیران باز باشد و اگر روزی هم مشورت خواستند باید به میزانی که در توانایی و تخصص ما هست کمک کنیم.

امام جمعه سرعین گفت:  برخی مواقع  شاید انتخاب برای افراد در پست های مهم شایسته سالاری صورت نگرفته در این صورت صرفا می توانیم از طریق رسانه ها به دولت تذکر بدهیم؛ وگرنه مناصب دولتی و کشور ارث پدری کسی نیست که  بیایند و سهم خواهی کنند.

وی تصریح کرد: در انتخاب مسئولان تعهد و تخصص باید سرلوحه دولت باشد تا بهترین افراد برای خدمت رسانی به مردم سر کار بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز