خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

به نحوه انتخاب فرماندار جدید انتقاد نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۷۴

فرماندار سابق شهرستان آران وبیدگل گفت: شخصا به نحوه انتخاب فرماندار جدید شهرستان که از مدیران متخصص و اجرایی است، هیچ گونه انتقادی نکرده ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی با اشاره به انتشار مطلبی در خبرگزاری ایلنا مورخ ۳۰آذر ماه با موضوع انتقاد تند و صریح فرماندار سابق به نحوه انتخاب فرماندار جدید به خبرنگار ایلنا  اظهار داشت: شخصا به نحوه انتخاب فرماندار جدید شهرستان که از فرزندان عزیز شهدا و مدیران متخصص و  اجرایی است هیچ گونه انتقادی نکرده ام، بلکه به نحوه اعلام تاریخ برگزاری مراسم تودیع و معارفه در خور شان، جایگاه و شخصیت فرماندار جدید صحبت کردم.

وی تاکید کرد: ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از مراسم به همراه سایر همکاران در جلسه ملاقات مردمی و رسیدگی به مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندانی بودم که از قبل وقت دیدار  گرفته و قرار بود راهکاری توسط من برای رفع مشکلات آنها ارائه شود ؛که زمان برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار برای ساعت ۹/۳۰ صبح روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ طی تماس تلفنی به اینجانب اعلام‌ شد و فرصت مناسبی برای دعوت از اعضای شورای اداری، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و معتمدین وجود نداشت.

فرماندار سابق شهرستان آران وبیدگل ادامه داد: با توجه به فاصله بسیار کوتاهی که تا زمان برگزاری مراسم بود، امکان دعوت از مدیران شهرستان های مجاور نیز به عنوان مهمان مانند کاشان و نطنز، خانواده شهدا و معتمدین وجود نداشت.

وی افزود: نیت این بود که مراسمی شایسته برای فرماندار جدید برگزار شود و بیشترین واکنش من برای اعلام دیر هنگام زمان برگزاری مراسم معارفه بود و نه شخص فرماندار جدید، فرایند و نحوه انتخاب وی که امید است در جایگاه جدید موفق باشند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز