خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در گفت و گو با ایلنا:

نامگذاری قزوین با عناوینی که هنجار مناسبی ایجاد نمی‌کند را مطلوب نمی‌دانم/ قزوین شرایطی متفاوت از گذشته را تجربه خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۰۷

استاندار قزوین درباره سیاست زده بودن قزوین گفت: اینکه بخواهیم برای شهر و استان خود اسمی بگذاریم که شاید خیلی هنجار مناسبی برای استان ایجاد نکند را مطلوب نمی‌دانم، اینجا متفاوت از سایر جاها نیست، مانند سایر مناطق است، البته از ظرفیت‌های بیشتری برخوردار است.

محمدمهدی اعلایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در قزوین در پاسخ به پرسش درباره انتصاب افراد جوان و نوع تفکر سیاسی افراد منصوب شده در ادامه راه گفت: سیاست مورد نظر ما استفاده از افراد با رویکرد کارآمدی است و  ظرفیت و کارآمدی بیشتر مد نظر ما است.

استاندار قزوین ادامه داد: فرصت‌هایی که برای فعالیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی وجود دارد می‌تواند نتایج بهتری را به وجود آورد و این امر معطوف به تجربیات گذشته در سپردن کار به جوانان و همین طور  استفاده از ظرفیت‌های نخبگی است.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در کشور با آن مواجه هستیم این است که شاید احساس شود در برخی حوزه‌ها باید توجه به نخبگان افزایش یابد و در مسیر پیش روی استان شاید فضاها در توجه به نخبگان و جوانان متفاوت از گذشته باشد؛ البته این به معنای استفاده از حضور جوانان در مناصب مدیریتی نیست و چه بسا از نظرات و دیدگاه‌ها و تجربیاتشان در قالب مشورت گرفتن و حضور در مصادر مشورتی در کنار حوزه اجرایی  استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در پاسخ به این پرسش که قزوین تاکنون استانی سیاست زده بوده و آیا شما هم در انجام امور تحت تاثیر جریانات سیاسی و افراد قرار خوهید گرفت و چگونه از آن‌ها استفاده خواهید کرد، اظهار کرد: فعالیت‌های مربوط به تصمیم‌گیری‌های کلان استان سیاسی هستند و طبیعی است که الزامات فعالیت‌های سیاسی باید توسط تمام کنشرگان سیاسی مورد توجه قرار گیرد و قطعا ملاحظات بر این است که تمام ظرفیت‌های سیاسی و همه موانعی که در مسیر فعالیت وجود دارد به نوعی مدیریت شود که با بهره‌وری مناسب در مسیر منافع مردم و استان و پیگیری بهتر امور قرار گیرد.

وی تاکید کرد: موافق این نیستم که قزوین از شرایطی متفاوت از سایر مناطق کشور برخوردار است، قزوین هم مشابه سایر استان‌ها است اما با ظرفیت‌های بیشتر و فرصت‌هایی که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و آهنگ توسعه را در استان افزایش دهد.

اعلایی درباره استفاده از تمام ظرفیت‌های استان گفت: برای استفاده از تمام ظرفیت‌های استان باید ابتدا آن‌ها را شناسایی و  اولویت گذاری کرده و مزیت‌هایی که با استفاده از منابع موجود قابل بهره‌برداری هستند را در نظر داشته باشیم.

استاندار قزوین عنوان کرد:  یکی از شعارهای اصلی ما افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد در استان خواهد بود که باید این اتفاق بیفتد چرا که یکی از مزیت‌های عمده و ظرفیت‌های قدیمی ما در حوزه آب و کشاورزی است.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز