خبرگزاری کار ایران

برگزاری پویش رسانه ای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۶۹

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین پویش رسانه‌ای مردمی آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در تشریح این خبر گفت: این پویش برای آزادی زندانی مالی آسیب دیده از کرونا با بدهی ۸۵۰ میلیون ریالی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فرد به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی و با شکایت شاکی راهی زندان شده است.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:  امروز رسانه می تواند ذهنیت جامعه را در خصوص آثار و تبعات سویی که زندان برای فرد زندانی و خانواده وی دارد و اینکه جامعه، شهروندان و حاکمیت چه تکالیفی در قبال این افراد دارند را تغییر دهد.

عتباتی ادامه داد: پویش رسانه‌ای آزاد سازی زندانیان اختصاص به جرایم مالی و جرایم غیر عمد دارد که قریب به اتفاق این افراد  نه دارای سوء نیت و نه علم و عمد هستند و به طور غالب متاثر از شرایط اقتصادی قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها با هماهنگی دادگستری و اداره کل زندان‌های استان با ارائه طرح متحدالشکل تلاش داشته باشند کمک‌های مردمی را جمع آوری کنند.

عتباتی در خاتمه افزود:پویش رسانه‌ای مردمی آزادی زندانیان در آذربایجان غربی با حمایت دادگستری، از امروز دراستان آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز