خبرگزاری کار ایران

مهرواره استانی شعر واژه‌های آبی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۸۶

در راستای آشنایی با اهمیت بحران آب و نقش آب در زندگی، مهرواره استانی شعر واژه‌های آبی برای گروه سنی 12 تا 18 سال در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، در اقدامی مشارکتی با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان فراخوان مهرواره شعر استانی «واژه‌های آبی» را منتشر کرد.

این فراخوان در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و هشدار جدی در زمینه کم آبی کشور منتشر شده تا کودکان و نوجوانان علاقه‌مند و مستعد در حوزه‌های ادبی بتوانند با استفاده از قالب‌های مختلف شعر، در این زمینه آثار خود را ارائه کنند.

آشنایی  بیشتر مخاطبین با معضل کم‌آبی و روش‌های مصرف صحیح آب، توجه به ظرفیت شعر جهت آموزش غیر‌مستقیم در این حوزه، انتشار کتاب و گردآوری آثار کودکان و نوجوانان استان از جمله اهداف انتشار این فراخوان است.

«اهمیت صرفه جویی در مصرف آب»، «خشکسالی را جدی بگیریم» و «نقش آب در زندگی» از جمله موضوع‌هایی است که در این فراخوان  به دو گروه سنی اعضای12+ (نونگاه) و اعضای15+ ( نوجوان)برای سرودن پیشنهاد شده است و هر شرکت‌کننده می‌تواند تا سه اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال کند.

ارتباط کامل با موضوع مهرواره، امکان استفاده از همه قالب‌های شعرو امکان ارسال اثر در تمام بخش‌ها هر یک به تعداد سه اثر از شرایط دیگر شرکت در این مهرواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا سی‌ام دی ماه سال جاری آثار خود را به afarineshqazvin@gmail.com و یا به دبیرخانه مهرواره واقع در قزوین، شهرک کوثر، بلوار شهید محلاتی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با 02833782959 تماس بگیرند.

پس از داوری و معرفی برگزیدگان لوح سپاس و جایزه ایشان در آیینی به شیوه حضوری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز