خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبرداد؛

سرقت بیش از هزار دریچه فاضلاب شهر بندرعباس از ابتدای امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۶۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از سرقت هزار و ۵۳ دریچه فاضلاب در شهرهای بندرعباس، رودان و هرمز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امین قصمی گفت: از این تعداد هزار و ۱۶ دریچه در بندرعباس و ۳۷ دریچه در شهر رودان و جزیره هرمز مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.

به گفته وی، در بررسی های انجام شده عمده سرقت دریچه های فاضلاب در کوچه ها و خیابان های فرعی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، عمده دلایل سرقت این دریچه ها از خیابان های فرعی را خلوتی معابر بویژه در زمان شب و ساعات کم تردد روز عنوان کرد که باعث وارد آمدن خسارت به آبفا و همچنین خطرات جانی برای شهروندان شده است.

قصمی ادامه داد: متاسفانه سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه های فاضلاب، زمینه سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین حوادث رانندگی می شوند.

وی در عین حال از هماهنگی با نیروی انتظامی برای برخورد با سارقان دریچه های فاضلاب و پیشگیری از این حوادث، عنوان کرد: علاوه بر این می طلبد شهروندان با مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش تا جلوی سرقت احتمالی و خسارت به جان و مال مردم گرفته شود.

مدیرعامل آبفا هرمزگان به طرح جایگزینی دریچه های ضد سرقت کوپلیمری بجای دریچه های چدنی خبر داد و افزود: تعویض این دریچه ها در دستور کار است اما بعضا شاهدیم این دریچه ها نیز از گزند سارقان در امان نبوده و مورد دستبرد قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز