خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۳ اکیپ عملیاتی در اردبیل انجام شد؛

بهینه‌سازی شبکه توزیع برق استان با شاخه‌زنی درختان و تعدیل چراغ‌های جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۷۸

️معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از بهسازی شبکه توزیع برق استان با اقداماتی نظیر شاخه‌زنی درختان و تعدیل روشنایی جاده‌ای به صورت یک‌در‌میان خبر داد.

️به گزارش ایلنا، ناصر عبداللهیان با اشاره به اینکه اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق در استان اردبیل با حضور 80 نفر، در قالب 23 اکیپ عملیاتی در سطح استان برگزار شد، عنوان کرد: شبکه های توزیع به دلیل گستردگی زیاد آن نیازمند برنامه ای مدون جهت رسیدگی و تعمیرات می باشند.

وی با بیان اینکه در این برنامه، بهینه سازی روشنایی های معابر در دستور کار قرار گرفت، افزود: با توجه به این که هر پایه روشنایی معادل یک مشترک، برق مصرف می کند، بهینه سازی  هر کدام از این پایه ها می تواند در اطمینان از برق‌رسانی به سایر مشترکان موثر باشد.

️معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: همکاران شرکت برق در این اقدام با هدف کاهش مصرف برق و مقابله با خاموشی های احتمالی  در زمستان، چراغ های معابر شهرها و روستا های استان را اصلاح و  بهینه کردند.

عبداللهیان هم چنین اعلام کرد: در جاده ها نیز به جز نواحی مه گیر و حادثه خیز، با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چراغ های روشنایی جاده ای به صورت یک در میان تعدیل شدند.

ناصر عبدالهیان در ادامه  به  شاخه زنی درختان موجود در محدوده شبکه های برق در این اقدام فراگیر اشاره کرد و اظهار کرد: با همکاری شهرداران کلیه شهرهای استان و شهرداران مناطق پنج گانه شهر اردبیل، شاخه زنی درختان موجود در محدوده شبکه ها برق انجام شد.

وی  هدف از شاخه زنی را جلوگیری از خاموشی های  ناشی از برخورد شاخه های شکسته شده درختان  در اثر بارش برف یا طوفان با شبکه های برق اعلام کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در پایان از هم استانی ها خواست با توجه به کاهش دمای استان و استقرار هوای سرد  با مصرف بهینه برق و گاز خدمتگزاران خود را در تامین برق پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز