خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر خواف به ایلنا خبرداد؛

۱۷ کشته و زخمی طی یک روز در تصادفات خونین خواف

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۴۲

رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت: در ۲۴ ساعت گذشته جاده های غیر ایمن این شهرستان شاهد ۵ تصادف شدید و مرگبار بود.

کاظم معامله در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بعدازظهر روز گذشته -۲۴ آبان ۱۴۰۰- تصادف زنجیره ای در جاده روستای مژن‌ آباد خواف رخ داد که بر اثر آن سه دستگاه پراید و یک موتور سیکلت با هم برخورد داشته که در این حادثه یازده نفر مصدوم شده و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و یک مورد سقط جنین هم اتفاق افتاد.

معامله‌گر افزود: تصادفی دیگر در کیلومتر ۵ جاده خواف به تایباد حوالی روستای خرگرد تصادف رخ به رخ دو خودروی پراید باعث صدمه شدید سه سرنشین این ماشین ها شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان خواف نیز در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: بعدازظهر روز گذشته، یکی از پرکارترین روزهای همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ بود که متاسفانه در ۵ تصادف رخ داده در جاده های شهرستان خواف متاسفانه ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر هم فوتی داشتیم، همچنین یک مادر باردار هم سقط جنین کرد.

منصور خلیل پور در ادامه اظهار داشت: عدم وجود جاده های ایمن به همراه عبور و مرور ماشین های پرشمار مرتبط با شرکت های معدنی باعث تصادفات زیادی در جاده های منتهی به شهرستان شده که باعث شده فشار مضاعفی به همکاران محدود ما در اورژانس ۱۱۵ وارد شود.

شهرستان خواف با دارا بودن ده ها شرکت صنعتی و معدنی که روزانه بیش از ۳هزار دستگاه تریلر سنگ آهن بارگیری و روانه جاده ها می کنند؛ هیچ جاده استانداردی نداشته و تمامی جاده هایش دوطرفه با عرض کم هستند و حدود ۱۰ سال است که وزارت راه با همکاری شرکت های صنعتی، معدنی مستقر در منطقه سنگان خواف عملیات ساخت باند دوم جاده سنگان-خواف-رشتخوار-تربت حیدریه به مسافت ۱۶۰ کیلومتر را آغاز کرده اند اما تنها ۲۵ کیلومتر آن ساخته شده است و مابقی راه با خلف وعده و عدم همراهی شرکت های معدنی همچنان نیمه کاره رها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز