خبرگزاری کار ایران

اهدای روزنامه های دهه ۳۰ شمسی به موزه بزرگ خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۹۲

سرپرست موزه بزرگ خراسان از اهدای ۴۸ دوره روزنامه مجلد و صحافی شده مربوط به دهه ۳۰ تا ۷۰ شمسی توسط یک پیشکسوت مطبوعات و خیّر میراث فرهنگی به این موزه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی صفرنژاد در این خصوص افزود: این مجلدهای قدیمی شامل روزنامه‌های خراسان، ابرار، ابرار ورزشی، اطلاعات (۲۸ هزار روز تاریخ ایران و جهان)، صبح امروز، دوران امروز، بهار و آفتاب امروز مربوط به دهه‌ ۳۰ تا ۷۰ شمسی است که توسط یک خیّر به این موزه اهدا شد.

سرپرست موزه بزرگ خراسان ادامه داد: این روزنامه های قدیمی توسط محمد خبیری‌نوغانی از پیشکسوتان حوزه رسانه‌ای خراسان رضوی به موزه بزرگ اهدا شد.

صفرنژاد از تمامی علاقه‌مندان به موزه‌ها و میراث‌فرهنگی دعوت کرد چنانچه آثار تاریخی و فرهنگی در اختیار دارند می‌توانند به موزه بزرگ منطقه‌ای خراسان اهدا کنند تا علاوه بر نگهداری خوب و علمی، در صورت نیاز مورد مرمت نیز قرار گیرند و با نمایش به‌نام اهدا کننده اثر، سیر تاریخی حرکت فرهنگی انسان برای نسل‌های آینده نیز روشن شود و همگان از دیدن آن‌ها بهره‌مند شوند.

سرپرست موزه بزرگ خراسان یادآور شد: موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد نخستین موزه منطقه ای و دومین موزه استاندارد کشور پس از موزه ملی ایران است که همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای مردم شریف خراسان و همه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز