خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حمایت از تولید با ژست، محقق نمی شود/مدیران استان باید در میدان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۹۴

استاندار البرز گفت: با ژست حمایت از تولید به اهداف ارزشمند نظام نمی رسیم، بلکه باید با تمام قوا وارد میدان شویم و موانع را از سر راه فعالان اقتصادی برداریم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز پنجشنبه در محل اتاق بازرگانی استان با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد، افزود: بر اساس فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، مسئولیت خطیری بر دوش ما بعنوان کارگزاران نظام نهاده شده است.

وی ادامه داد: موضوعات مختلف بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی، تولید، صنعت و تجارت در این نشست با حضور فعالان اقتصادی و مدیران مربوطه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

شهبازی گفت: مصوبات در هر جلسه مرور می شود و روند تحقق آنها زیر ذره بین است چراکه هر اقدامی حتی کوچک که مسیر تولید و پیشرفت اقتصادی را تسهیل کند، ارزشمند است.

وی افزود: ما در مقابل مردم مسئول هستیم و باید بستری را فراهم کنیم که تولید و اشتغال در مسیر درست خود قرار گیرد و در این راستا موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم.

استاندار البرز گفت: تمامی دستگاه های مربوطه باید در این زمینه اشراف و همراهی کامل را داشته باشند چراکه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و ماموریت های محوله از سوی دولت محترم، اکنون تولید و اشتغال از مهمترین دغدغه ها هستند.

وی با اشاره به گره گشایی از راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد و ایجاد زمینه اشتغال چند هزار نیروی کار، افزود: اقداماتی از این دست در 3 سال اخیر فراوان داشتیم و بسیاری از برنامه های بجا مانده قدیمی به سرانجام مطلوب رسیدند.

شهبازی گفت: با ژست حمایت از تولید به اهداف ارزشمند نظام نمی رسیم، بلکه باید با تمام قوا وارد میدان شویم و موانع را از سر راه فعالان اقتصادی برداریم.

وی افزود: مدیرانی که حضور در چنین جلساتی را جدی نمی گیرند، باید پاسخگو باشند چراکه مسئولیتی مهمتر از این ندارند و عدم حضورشان ترک فعل و سهل انگاری محسوب می شود.

استاندار البرز گفت: برای ارتقا زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز برای صنعتگران، رایزنی ها و پیگیری های فراوانی کردیم که افزایش حق آبه استان، رینگ شبکه گازرسانی و ایجاد اولین پست برق 400 کیلوولت از اهم آنها است و این تلاش ها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز