خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد؛

افزایش ضریب ایمنی راه های مواصلاتی کاشان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۱۵۵

فرماندار کاشان گفت: ضروری است ضریب ایمنی برخی از راه های مواصلاتی منطقه کاشان که هر ساله محل تردد و عبور شهروندان زیادی است ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان محمد فرجی تودیع و  علی اکبر آقایی به عنوان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان معارفه شد.

 علی اکبر مرتضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان در این مراسم گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام و آسفالت راه های مصوب قبل و نظام آراستگی راهها با جدیت هر چه تمام تر پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود:ضروری است آسفالت محور روستا های دره، نشلج و علوی که دغدغه های همیشگی اهالی و ساکنین این مناطق بوده انجام  و موضوع ضریب ایمنی برخی از راه های مواصلاتی منطقه کاشان که هر  ساله محل تردد و عبور شهروندان زیادی است ارتقا یابد.

 مرتضایی یادآور شد: فرمانداری از  آمادگی لازم به منظور  هماهنگی های بین دستگاهی برخوردار و از مدیر جدید راهداری و حمل و نقل جاده ایی کاشان حمایت می کند.

 فرزاد دادخواه معاون راهداری و حمل و نقل جاده ایی اصفهان نیز اظهار داشت: حوزه راه و حمل و نقل، محور توسعه نام گرفته و از همه مهم تر اینکه با جان و امنیت مردم سرو کار دارد.

وی تاکید کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی و امکانات و شرایط متفاوت جاده های کاشان، ترافیک وحجم بالای آن، فضای کوهستانی و کویری و قطب گردشگری و صنعتی این شهرستان، روند اجرا و اتمام  طرح های مصوب گذشته با سرعت مطلوبی  در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز